Golden Avenue Street, USJ 18, Subang Jaya 2014

Golden Avenue Street, USJ 18, Subang Jaya 2014
27/02/2014

Thursday, April 17, 2014

Surat Proses Pembayaran

SURAT PENGAKUAN

Kepada:
_____________________________

_____________________________

_____________________________                                                                 ________________,


 Tuan / Puan.             
                                                                                     
Kenyataan Mengenai Proses Pembayaran Projek

Salam Sejahtera,

            Adalah dimaklumkan bahawa jumlah keseluruhan pembayaran untuk projek mural di ___________ milik Tuan/Puan adalah sebanyak RM___________. Bayaran deposit sebanyak RM___________ (30%) diperlukan bagi memulakan proses projek ini.
            Turut dinyatakan disini bahawa, setelah 50% projek ini dijalankan, pelanggan perlu membuat pembayaran sebanyak RM___________ (50%) sebagai cagaran bagi menyambung semula proses projek. Setelah selesai 90% proses bagi projek ini, Tuan/Puan diharapkan agar dapat melunaskan baki pembayaran sebanyak RM___________(20%) bagi menyempurnakan proses projek dan kekemasan dijalankan. Segala proses bagi projek ini dapat dilihat seperti jadual di bawah:

HARI
PROJEK
  HARGA(RM)
TANDATANGAN
    Pengurus artis
Pelanggan
1
Jumlah pembayaran




1
    Penyerahan deposit 30%

   
   Hasil proses lukisan 50%
Pembayaran(RM) 50%




   Hasil proses lukisan 90%
Pembayaran(RM) 20%




JUMLAH


Jika didapati pihak Tuan/Puan tidak dapat membayar sejumlah wang yang telah ditetapkan seperti di atas, kami tidak akan melakukan proses kerja selanjutnya demi untuk kepuasan kedua-dua belah pihak.

Kerjasama dari pihak Tuan/Puan amat diharapkan.
Sekian terima kasih,



-----------------------
JPEG STUDIO ART DEVELOPMENT ENT.

012-4571699 (MUHAMMAD AMIRUL AIZAT BIN AMRI – 890914-08-6013)
014-7185439 (MUHAMMAD NAZRI BIN TAHIR – 890805-10-5027)
017-5291440 (HUSIN BIN OTHMAN – 870317-08-5735)

No comments:

Post a Comment